5.4.13

CENNETİMDEN BAKARKEN - THE LOVELY BONES - DRAM,





Çok tatlı  Güler adında komşum var. Apartmanda kapılarımız birbirine bakıyor. 2 gecede bir komşular toplanıp, onda bunda şunda kahve içemelerindeyiz..Güler ile arada kitap değiş tokuşu yapıyor, birbirimize izlediğimiz filmleri tavsiye ediyoruz. Gerçi o benim gerilim yüklü kitaplarımdan tırsıyor, ben de onun aşk kokan kitaplarında sıkıntıdan patlıyor olsam da yinede güzel olan şeyleri paylaşıyoruz.Sonra görüş bildiriyoruz..Geçen akşam bana söylediği filmi ertesi günü izlemek istediğimde, filmin ismini yanlış anlayan ben bir gün boyunca, Cennetten Bakan Melekler, diye arayıp filmi bulamayınca, sonunda sorup doğrusunu öğrendim. "Meğer Cennetimden Bakarken" miş. Eh yaklaşmışım değil mi?:).



Film Alice Sebold‘un 2002 tarihli aynı adlı romanından uyarlanan 2009 yapımı The Lovely Bones  bir aile dramını anlatıyor..14 yaşında ki güzeller güzeli Suzi, bir sapık katil tarafından öldürülüyor ve bir ölü olarak arada kalıyor. Katili bulunana kadar da huzura kavuşamıyor..Konu sıradan olasa da işleyici gerçekten çok güzel.Filmi gerçekten beğendim. Suzi karakterini oynayan Saoirse Ronan oyunculuğu gerçekten çok güzeldi.Özellikle cennet tasviri ve fantastik ögeler harikaydı. Katil sonunda layığını buldu, az bile oldu, daha vahşet içinde ölmesini diledim..Bir ailenin ve genç bir kızın başına gelebilecek en kötü dram. İzlemenizi şiddetle tavsiye ederim..

İzlemek isterseniz ben buradan izledim..İyi seyirler


2 yorum:

  1. Ne güzel, arkadaşlarınızla bir nevi "Jane Austin Kitap Kulübü" oluşturmuşsunuz. Sinema yazılarına özellikle düşkün olan biri olarak yazı ve tavsiyelerini takipteyim. Bu filmi de izlenecekler listeme ekledim bile.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film önerilerini bende çok dikkat ediyorum:)Keşke daha çok kişi izlediklerini paylaşsa. Sizde yazıyorsanız kesin takibimde olacaksınız.İzledikten sonra yorumu merakla bekliyorum.:)

      Sil