14.12.13

HEADER - BENİM TATLI HİKAYEM




Yeliz'in kendisi Tatlı bir hikaye gibi zaten. Konuştuk, kaynaştık, muhabbet ettik, dertleştik. Sonunda blogunun yeni halini birlikte bitirdik.İlk başta kafası oldukça karışıktı. Bir çok arkadaşımla aynı durumu yaşıyoruz. Bunun nedeni şu:) 
Çok yönlü ve ellinden çok iş gelen arkadaşlarım hepsini birden göstermek istiyorlar. Ben dikiş dikiyorum , el sanatı da yapıyorum ama çiçekleri de çok seviyorum. Arada yemekte yapıyorum, kitapta okuyorum, kuşlara da  bayılıyorum. Şimdi kuşlar olsun, aradan kitap çıksın, hop şuradan da bir dikiş diken kadın.. He ben yemek yapıyorum şuraya da bir kaşık.....



İşte ben bu durumda diyorum hop bir dk:) Sen içini rahat tut ben sana en uygunu yapmaya çalışacağım. Olmadı tekrar yaparım.
Bazen tek bir obje çok şey anlatabilir. Yani ben grafikerim diye ilahi oraya bir bilgisayar , bir kalem, koymam gerekmez.:) Onun için böyle kendinizi yıpratıcı bir düşünceye girmeyin.Önemli olan görsellik ve renkler. O olan fotoğrafında sizin yaptığınız işle alakası olması da gerekmez. Header veya blogunuz da en çok sizin için önemli şeyi belirleyin ve ona yönelin. Çok şey çok karışıklık demek. Genelde gözüme ve bana güvenen arkadaşlarla sorun yaşamıyorum. Şimdiye kadar zaten iki veya üç kişiyi memnun edemedim.Onlarda kesinlikle sabit bakış açılarından kaynaklı. Grafiker olmanın en kötü tarafı zaten, onun neden o renk olmayacağını yada büyümemesi yada küçülmemesi yada yerinin değiştirilmemesi gerektiğini anlatmaktır. "Ben öyle istiyorum ilahi yapacaksın "diyene yaparız zaten, ama o bizim işimiz değildir kesinlikle. O andan itibaren bağ kopmuştur. O söyler siz yaparsınız. Köle sahip ilişkisi başlar. Sizin bir öneminiz yoktur. Grafik bilginizin veya görsel anlayışınızın da.. Bir an önce bitsin gitsin isteriz. 

Bu yazdıklarımın Yeliz veya blogu ile ilgisi yok tabi:) O bana bıraktı ben rahat ettim o da .. Biz eğlendik yani. Zaten çok cana yakın onunla bir ay her gece oturup blog falan yapabilirim :) Bir şey istersen nasıl utanıp sıkılıyor.. Rica ediyor. Böyle insana canım kurban. 

Bunun dışında sticker ve kartvizit çalışmasını da dahil ettik. Kurabiye , kek pasta yapmaya bayılan ayrıca sipariş üzerine çalışan  bu güzel bayanı mutlaka takipte kalın. 
Benim için okurkan çok duygulandığım bir yazı yazmış .Okumak isterseniz buraya bakabilirsiniz.
Desteğin ve dostluğun için teşekkür ederim.


 Kartvizit 

Sticker


7 yorum:

  1. Yazınızın hepsini okudum, Yeliz Hanım'ın bloğuna yazdığı yazıyı da okudum. Çok sulu göz olmadığım halde gözlerim dolu dolu okudum. Sizi sadece yaptıklarınız ile tanıyorum. Bir hayvan sever olarak sizi seviyorum, yaptıklarınızı hayranlıkla takip ediyorum. Bence de siz kanatsız bir meleksiniz ve bu durumdan dolayı güzel insanlarla karşılaşmak en en en doğal hakkınız.
    Umarım bir gün birlikte çalışırız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bu içten yorum için çok teşekkür ederim.Bana bloglarını emanet eden insanlar öyle tatlı ki.Aslında daha öncede dediğim gibi amaçları blogların biraz düzelmesi ve kedilere destek olmak. Bu yüzden iki tarafta mutlu durumdan.İşime duygu karışması ve bu sayede iyi yürekli insanlarla tanışmak beni mutlu eden tarafı..Ben çevremde insandan çok hayvanları sevene insanların daha özel olduğunu düşünüyorum. Çünkü onlar muhtaç. İnsanlar bir şekilde kendini kurtarabilir. Ama hayvanlar biz olmadan yaşayamazlar. Sizi de tanımayı çok isterim:) Umarım çalışırız harika olur.

      Sil
  2. Shemellon'cuğumm,
    Şimdi de ben duygulandım, hem yorumuna hem yazına :(
    Tekrar çok teşekkür ederim :) Bloguma emin eller değdi tüm çehresi değişti hakikaten :)
    Çok güzel bir iletişimimiz oldu. Utana utana istedim her şeyi ama ben daha istemeden sen her şeyi hallettin ya sana başka ne diyeyim zaten :)
    Bundan sonra senden bu konuda yardım isteyecek arkadaşlara benim de tavsiyem, önce bloglarını tanıyıp ardından net düşüncelerle sana gelmeleri, böylece sen de daha fazla kişiye zaman ayırmış olursun, daha fazla blogger bu çalışmandan yararlanır.
    Bazı insanlar, ne yazık ki bence kendi içlerindeki bazı kişilik problemlerinden de ötürü, hiçbir şeyi beğenmemeye, eleştirel yaklaşmaya çok endeksliler. Umarım karşına çıkmaz böyleleri, boşuna zamanını ve o güzel enerjini almaz.
    Bu arada yarın Çılgın'ı ziyarete gidiyoruz. Bugün Ataşehir'i aradım, bizimkinin tedavisi devam ediyormuş. Söyleyin yarın misafirleri gelecek üzülmesin dedim :) Sen o bilgiyi vermesen belki de ne yapmam gerektiğini bulup düşünene kadar iş işten geçecekti. Çılgın da ellerini patiler :)
    Kucak dolusu sevgiler,
    Yeliz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım:)
      Kesinlikle çok doğruyazmışsın. Çok fazla beklentiye girmeden, bana tarzlarını azıcık anlatmaları aslında yetiyor. Bende çok süper bir grafiker değilim. Elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Keşke daha fazlasını yapabilsem..
      Deminden beri bağlantım yok, yorum yazamıyordum. Sana Çılgını soracaktım sana ama sen buraya yazmışsın çok sevindim.
      Ataşehir belediyesi ve Kadıköy hayvanlara yardım için ellerinden geleni yapıyorlar. Çevrendekilere de söyleyebilirsin. Olur da yaralı bereli zor durumda bir kedicik görürlerse mutlaka arasınlar o numarayı..Ayrıca bedava kısırlaştırma merkezi var. Sokak kedilerini ara ara götürüp kısırlaştırabilirsiniz. Ümraniye belediyesi bu konuda berbat. Çılgını görmeye gidince,fotoğrafını çeker misin ? Çok merak ediyorum.:)
      Öpüldün..

      Sil
    2. Bugün gittik gördük Çılgını :) Bir oda içinde bir sürü kedi arasında kafesinde uslu uslu yatıyordu, ilk çok umursamadı bizi. Ardından kapısını açtık sevdirdi kendini, ayağı hızlı iyileşiyormuş. Kesik varmış ayağında ama uslu durmayıp bandajı atıyormuş hep. Biz gittiğimizde de atmıştı. Ardından kısırlaştırılıp bize getirilecek, inşallah çok acı çekmez :( Ben blogumda bu hizmeti anlatan bir yazı yazmayı planlıyorum, belki daha fazla kişinin duyarlı olmasını sağlayabilirim. Bu arada facebook'ta zorlukla çektiğim bir pozu da paylaştım :)
      Bu arada, kendine haksızlık etme bence, gayet iyisin işinde!
      Öpüyorum.
      Sevgiler kocaman,
      Yeliz

      Sil
  3. çok güzel tasarımlar yapmışsınız gerçekten bende bloğuma birşeyler yaptırmak istiyordum tam karar verdiğimde sizinle görüşürüz umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Karar verdiğinizde bir mail atmanız yeterli:)

      Sil