24.6.14

Tavsiye Evim - Eker Yoğurt Süprizi




Tasiye Kanalının "Evde yoğurt yapmana gerek yok ki!" Sloganıyla başlattığı kampanyasına katıldım. Çok kısa bir sürede paketim adresime geldi :) Bir süre evde yoğurt yaptım ama sulanıyor olması açıkcası hiç hoşuma gitmiyor. Hazır yoğurtlara gelince, onlarında nasıl yapıldığı ciddi kafa karıştırıcı ama mecbur alıyoruz. Yoğurt ayran evde olmazsa olmaz..

Paketimden 1 1 kg bedava , 2 tanede %50 indirimli alabileceğim kuponlarım ve bir sürpriz tohum kartı çıktı. Ben en çok bu karta sevindim:) Bu kartı eker'in kutularına ekmemizi istemişler. Nede iyi etmişler:) Bu ara çiçek merakım var ya pek mutlu oldum. Ektim tabi hemen, diğer yoğurt kaplarını da boşaltım cam önü çiçeklerimin kötü saksılarını değiştirme şansı buldum:)






Tohum filizlenince sizinle paylaşacağım, merakla bekliyorum.

Eker yoğurdun tadına gelince, ben daha koyu kıvamlı olanları seviyorum. Çok bayılmasam da sırf şu kutuları için ile alıp tüketebilirim. :) Hazır yoğurtlarda bir ay kullanma süreleri falan beni korkutuyor. Yani nasıl bu kadar uzun süre bozulmadan durabiliyor ki, yani dedikleri gibi gerçekten katkısız ise.? Tamam katkı maddsi yok diyelim o zaman bu işin sırrı nedir? Ambalajında mı? Biri bize açıklasa..



2 yorum:

  1. Çiçekler çok güzel görünüyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Horoz ibiğiymiş:) bende aldım diktim solmadan bakalım ne kadar duracaklar:) Teşekkürler

      Sil