26.1.15

EYVAH DÜĞÜN VAR !





Selamlar;

Uzun bir ara verdik blog yazılarımıza bunu telafi etme yolunda bebek adımlar atmaya çalışıyorum. Tekrar yeni yazımla aranızdayım. Sizi özlediğimi söylemeliyim.

Yazı başlığından dolayı aman ne düğünü falan demeyin..Yok ne boşandım , ne tekrar evleniyorum:) Yazım yaz yaklaşırken eş, dost çevrenin evlenme telaşına düşerek, davetiyeleri bir bir elime tutuşturması ile birlikte benim düştüğüm telaşı ifade ediyor:) Ya düğün mü? Ne düğünü ? Ne giyeceğim ben şimdi? Olamaz nayır..!!!




Kesinlikle evlenen kişiden daha çok panik yaptığım kesin. Hatta mümkünse çoğuna gitmiyorum. Resmen benim için düğünler kabus gibi.. Ama gitmek zorunda olacağım bir düğün ise.. Vay halime..
İşte o zaman kadın abiye giyim araştırmalarına başlıyorum.:( Allılar, pullular, morlular, dallılar, güllüler derken.. Oramı örtsün, buramı kapatsın, aman çok sade olmasın ve mümkünse çokta sırıtmasın derken..Olabilecek en kötüsünü sanırım seçip alıyorum..

Sıra geliyor, kadın ayakkabı seçimine..bu kötü seçime uygun olabileceğine inanabileceğim kadın ayakkabısı için genelde internet mağazalarını arşınlıyorum. İyi kötü onuda siyah sade modeller seçerek sonlandırıyorum.


Bu işin en zor noktası benim için bu iki seçimin yanına uygun olması gereken kadın çantası. Kesin bunda patlıyorum. Ya bu nasıl zor bir iş. Elinde minik bir çanta olsa, içine bir şey sığmıyor. Büyük olsa, düğüne değil, seyahate çıkacak kadınlara benziyorum. :()
Belkide bir kez kullanacağım bir çanta seçmek baya bir vakit alabiliyor..

Velhasıl düğün benim için gerçekten telaş demek.
Ya lütfen düğün yapmayın, ya da mümkünse beni hiç davet etmeyin:)
Mutlu günlerinizde yanınızda olmayı çok ama çok isterim.
Ama işte tam da bu yüzden gelmiyorum..:)
Gitmediğim düğün sahiplerinden bu vesile ile özür diliyorum:)

Dip not:
Bu 3 parça birbirine ne kadar uygun olursa olsun. Asıl onlara uymayan benim:)





8 yorum:

  1. Son paragrafın ikinci satırına güldüm. Siz de gülün, yazınızdan saniyeler sonra yorum yapmama. Ben de zannediyordum ki; burası da terkedilmiş tozlu bir blog olma yolunda... Hoşgeldiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hızlısın Sena, evet biraz tozlanmış farkındayım. Camları açtım ve temizliğe başlıyorum yakında:)

      Sil
  2. katılıyorum... sırf bu yüzden ben düğüne gitmek istemiyorum.. işin kötü yanı pazar günü söz var o da kaynımın.. elit olcam ya ne giycem ben böhüüü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasta olayım diye dua edilir mi? Ben ederdim:))

      Sil
  3. Biz de seni özlemişiz :)
    Ben düğün telaşını süslenip püslenmeyi çok severim ama hep ya birşey eksik ya fazla gelir gözüme kıyafetimde.

    YanıtlaSil
  4. Düğün Güzeldir ben severim yani hazırlık telaşı falan ayrı bir Heyecanlı olur :)

    YanıtlaSil
  5. Düğünleri çok severim, ama hep bir ne giyeceğim telaşı olur :) Bu arada bloğunu yeni keşfettim. Çok hoşuma gitti :)) Sende gelmek uğramak istersen beklerim. :)) www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil