22.3.15

Blog Tasarım - Gülşah'ın Sihirli Değneği





Keçe dükkanına hoş geldiniz:)
Bu güzel blog'un sahibi keçe tasarımları yapan , çok becerikli bir bayan olan Gülşah..
Çok güzel şeyler üretiyor ve bunların aynı zamanda satışını yapıyor.

Hazır yazarken aklıma geldi.. Ben yüne ve keçeye elimi bile süremiyorum. Benim gibi yüne karşı falan huylu olan var mı? Ben düşününce bile hemen huylanıyorum. Mesela şu an yazarken dişlerim feci uyuşmuş durumda.. Saçlarımın dipleri ise dimdik:) Bu huyun nedeni ne bilemiyorum. Onun için keçe der demezde aynı duyguları yaşıyorum.. Gülşah'ın blogunu yaparken bu konu da baya zorlandım ama sanırım alıştım da :) 

Bol kazançlar Gülşah, renkli şeker kişiliğinle çok tatlısın..




5 yorum:

  1. Ne desem az ablam..Öyle güzel öyle içime sinen bir blog tasarladın ki bana tam olarak istediğim buydu. Kahrımı da az çekmedin hani :) Çok çok teşekkür ederim emeğine yüreğine sağlık..
    Kocaman kocaman sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Bende bloğumun tasarımını değiştirmek istiyorum bana da yardımcı olurmusunuz bayanlar:))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, bana da bir uğrar mısın güzel insan? :))
    Blog tasarımında bayağı kötüyüm ve birine ihtiyacım var, ayrıca yazılarını çok beğeniyorum. Yorum yazmak bugüne nasip oldu..
    Sevgilerle.. :)

    YanıtlaSil