27.6.19

DİDİM BARINAĞI KEDİ BÖLÜMÜNÜN İÇLER ACISI DURUMU



HAYVANSEVERLER VE HAYVANSEVER DİYE GEÇİNENLER !!! KENDİMDE DAHİL YAZIKLAR OLSUN SİZE BİZE..HEPİMİZE..!!!

Boş insan kitlesiyiz biz. Bu gördüğünüz fotoğraflar didim barınağı kedi bölümünden.. Az önce oradan çıktım. Annesiz kedi yavrusu almaya gittim ama gördüklerim karşısında şok geçirdim. İstanbuldan iki sene oldu buraya geleli, barınağa uğrayan ben hiç kedi bölümüne gidip bakmamıştım. Buradan takiplerimde, başında yetkilisi var, ilgililer ve temiz bir yer sanıyordum... hani kocaaaaa "Vegan Festivali şehri " ya konduramadım. Hiçte öyle değilmiş. Veganı et yemeyince hayvan sever sanan kişiler barınağında ki durumdan bir haberlermiş..

İçeride 100 yakın bebek kedi var. Yerde ölü yavru kediler. Kafesler de ölü ve hasta yavru kediler.. Ölmüş kurtlanmış kediler. Her yerleri pislik içinde bütün kafesleri kaka içinde.. Daha ne diyeyim. yüzlerce sinek uçuşuyor etrafta. Yavrucaklar çıkmak için bağrışıyorlar.. Cehennemi istiyorsanız gidin görün. Sağlıklı sağlıksız bütün canlar bir arada. Her gün getirip barınağın kapısına kedi yavrusu bırakan şahsiyetler. Allah varsa sizi de bildiği gibi yapsın.







Ne yazayım ne diyeyim bilemiyorum. Orada canlar ölmüş kimsenin umrunda
değil..

Bu durumda bir yere neden yardım çağrısında bulunmuyorsunuz be insanlar. Neden demiyorsunuz zor durumdayız. Gelin temizlik yapın, gelin yardım edin. Herşey yolunda gibi davranmak nedir.. ?

Ne yazacağımı bilemiyorum artık.. Ama bu durumu bilin. Didim barınağının kedi evi şu an bu durumda.. O kedilerin orada olmaması lazım. Sokakta bakar onlar kendilerine kör topla dışında sağlıklı hayvan kafeste tutmamalı.. Gidip çay partileri, kahvaltı partileri yapan kişiler. Barınağı gidip temizleme günleri düzenlesenize.... ???? Bıdı bıdı yapmak kolay tabi.. asıl iş o bokun pisliğin içine girip hayvan ölüsü toplamak.. 

Görün istedim.. Sadece görün ve bilin, ben gördüm ve artık biliyorum....














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder