9.10.13

REKLAM BANNERLARIM..

Az önceki yazımdan sonra Kulağa Kaçanlar blogunun sahibi "İlk İnsan" bana harika bir fikir verdi. "Banner yapın ve blogumuza garget olarak ekleyelim, hem daha çok insan duyar "dedi. Süper bir düşünce, çok teşekkür ederim.

Hemen hazırladım, bu ufak bannerları projeye destek olmak isterseniz, blogunuzun yan tarafına veya başka bir yerine, resim gargeti ekleyerek ve vereceğim linke yönlendirirseniz çok memnun olurum.

Bunlar Reklam Bannerlarım..
Buda Resim Gargeti olarak ekledikten sonra, yönlendireceğiniz link
http://shemellon.blogspot.com/p/header-istekleri.html











29 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık.:)

    Yanlız bir düzeltme:İsmim Mehmet değil. Google isim politikası "İlk İnsan" ismini kullanmama engel olduğu için her altı ayda bir google ile dalga geçmek adına isim değiştiriyorum. "Mehmet Sarıçizmeli" de böyle bi eleştiri için uydurduğum isim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen düzeltiyorum:) Bu isim politikası olayına bende çok sinir oluyorum:)

      Sil
  2. eklenmiştir;)
    http://yildizlimakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. İşlem tamamdır Shemellon!

    YanıtlaSil
  4. Rica ederim. Umarım amacına ulaşır. Böyle bir çalışmaya katkıda bulunmaktan keyif aldım.:)
    Emeğiniz için ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Nasıl ekliycem canım, beceremedim. Bi anlatıver de yardımım dokunsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gadgetlardan resmi seçiyoruz, resmi yüklüyoruz sonrada adresi bağla kısmına yapıştırıyorsun bende şimdi yapabildim :)

      Sil
    2. Hazel anlatmış, ben kontrol edeyi hemen, teşekkürler:)

      Sil
    3. Olmamış, tidycik:)

      Sil
    4. Oldu galiba :) Bi kontrol edebilir misin? Ben banner' ı görebiliyorum sayfamda.

      Sil
    5. Olmuş canım baktım şimdi, sağ olasın..

      Sil
  6. Görev tamamlandııı :) Umarım daha çok kediciğin karnı doyar.

    YanıtlaSil
  7. Tatlım ben de yaptım sanırım. Teknoloji özürlü biri olarak, doğru olup olmadığını blog'tan bir kontrol edermisin

    YanıtlaSil
  8. ben de ekledim.. bu güzel çabalarınız için yürek dolusu tebrikler....
    çok güzel örnek oluyorsunuz....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destek verdiğiniz için teşekkür ederim:)

      Sil
  9. Ben de ekledim arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  10. super bir calisma olmus. ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklerseniz daha çok seviniriz:) Teşekkürler. Hollandaya sevgiler:)

      Sil
  11. Ekledim ben de, umarım bir faydam dokunur.

    http://kedibutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil