14.10.13

Header - Caramba Carambita






Sendromsuz bir Pazartesiden merhaba:) Arife günü vesilesiyle, Pazartesi sendorumundan kurtulmuş olmanıza seviniyorum. Bende işlerimi bitirdim. Bir bayram sabahına hazırım sanırım. Gerçi bize kimse gelmeyecek, biz gideceğiz ama olsun. Hazır boşta kalmışken, klasörlerimi düzenliyorum. Bu arada  Sevgili İlker'in headerını gördüm. Bu projeye ilk başladığımda bana şöyle güzel bir mesaj çekmişti.



12 Temmuz 2013 15:19 tarihinde;

Merhaba Shemellon. Çok güzel bir projeye imza attığınızı gördüm. Özellikle kedi ve köpek dostlarımıza olan ayrıcalıklı sevgimin de etkisi ile adeta mest oldum. Bu projeniz beni çok etkiledi. Sayfanızda belirttiğiniz tüm ürünlerden birer tane sipariş veriyorum. Hepsiburada.com teslimat için isim ve soy isim belirtmemi istiyor. Ne yazmamı istersiniz. Size nasıl hitap edilsin.
Ayrıca header çalışmalarınızdan ben de istiyorum. istek bölümünde de belirttim. Bloguma bakarsınız. Sizin gözünüzün gördüğü ile benim gördüğüm bir olamaz. O yüzden sizin gözünüz neyi daha güzel görürse o şekilde olsun.

Ben http://goo.gl/LT1UI / Caramba Carambita



Bu mesajla birlikte mamalarımız geldi.:) Kendisine bu yukarıda gördüğünüz headerları yapmıştım. Ama İlker sanırım uzun zamandır blogunla ilgilenemediği için headerını kullanamadı. Ben kullanmasa da sizinle paylaşmak istiyorum:)



2 yorum:

  1. Header çalışmaların muhteşem ellerine sağlık benim bakımını üstlendiğim 1 köpek ve iki kedim var bu ay aşıları ve kısırlaştırmaları var inşallah önümüzdeki ay bende bloguma yaptırmak istiyorum projen harika çantasında kedi maması gezdiren biri olarak katılmazsam üzüntüden kahrolurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısırlaştırmayı ilk kez yapacaksanız , bu konuda yazdığım yazıları okuyabilirsiniz.:) Fotoğraflarını görmeyi çok isterim. Blogunuzu severek yaparım:) Cebinde mama taşıyan insanlara bayılıyorum...Sevgiler..

      Sil