12.2.14

Kedi ve Kampanyon Alışveriş Aşkı



Başlığa bakarak kedi ve alışveriş olayını nasıl yan yana getirdin hemen diyebilirsiniz. Şöyle efendim, insanların bazen dönemleri ikiye ayrılır. Evlenmeden önce ve sonra yada Okuldan önce sonra gibi, benimde kedilerimden önce ve sonram var.:)

Kedilerimden önce yaptığım alışverişler her bayanın yaptığı türdendi, kıyafet, ayakkabı, çanta kozmetik.. Şimdi biraz daha az alışveriş yapmaya çalışıyor olsam da, alışveriş sitelerini gezmeyi ihmal etmiyorum..

Hatta her alışveriş sitesine üye sayılırım. Bu da sanırım bir tür hastalık, ama tedavisi yok. Bakmak bile bazen yetebiliyor. Ama geçen seneye kadar çılgınca bir alışveriş hastası olduğumu hatta üstüme olup olmayacağını bile düşünmeden ve büyük küçük beden bir çok şey almışlığım var:)



Şimdi biraz daha farklı bir yaklaşımım var hatta ilgi alanım diyelim..:)
Bugün bulduğum alışveriş sitesi Kampanyon ile bu yeniden çoştu... :)
Yeni ilgi alanım, kedili her şey.. Alışveriş sitesine girince arama motoruna ''Kedi" yazıyorum.
Ve karşımda bir dolu süper kedili obje beliriyor. Bunlara bakarken saatler harcıyorum. Hepsi o kadar hoşuma gidiyor ki:) Arada beğendiklerimi hemen favorilerime atıyorum falan, bazılarını sipariş veriyorum. Hediye alıyorum..

Bugün bu siteye aşık oldum çünkü, artık her mağazanın tek tek alışveriş sitesini gezmek zorunda değilim, çünkü hepsi bir yerde. Ayrıca bir çok alışveriş sitesinin arama motoru olmaması ve zorluğu sıkıyor beni ve kapatıyorum.Ama Kampanyon.com bu konuda gayet iyi, arama motoruna Sihirli kelimemi yazdım ve bakın neler buldum:)


Buna bayıldım, kitap okuyan kedi harika, sanırım alacağım.. Üstelik indirimdeymiş.




 Bu kedili tişörtler süper, ikisi bana biri eşime:)




Nasıl şirin ya:)

Kedili kavanozlardan sonra bu kumbara da  çok hoşuma gitti

 Beyaz kedicik, benimkiler bunu gerçek sanıp, parçalamaya kalkmasa bari:)
Bu askıda hoşuma gitti, ama kedileri çok sevimli yapmamışlar:)



Kampanyon sitesine gitmek için tık tık
Kedili ürünler için buraya tık tık
Facebook ve Twitter hesaplarından da yenilikleri takip edebilirsiniz..



5 yorum:

  1. süper birşey bu gerçekten hem vakitten hem paradan tasarruf olucak desene:)

    YanıtlaSil
  2. Benim hayatımda da böyleydi, önce evlenmeden önce ve sonra diye ikiye ayrıldı, şimdi de kedilerden önce ve sonrası...
    Kızlarımla öyle mutluyuz ki, akşamları evden kahkahamız eksik olmuyor ve tabiki de huzur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde ise, yapma etme dur, ısırma, in oradan, çık şuradan, gel annene , gel babana, hadi uyumaya:) diye geçen bir dolu gün:)

      Sil
    2. Onlar bizde de var canım, ama söz dinlemiyorlar ki hiç, kendi kendimize konuşuyoruz öyle :)

      Sil
    3. Ay evet, gayet rahat ve özgürler, şimdi baktım pencerenin önüne yayılmışlar, keyif onlarda..

      Sil