17.2.14

Header - Sevgiyle Tarifler





Karnım şu an zil çalıyor. Hele rejim yapma derdindeyken böyle sitelerle uğraşınca hepten acıkıyorum. Özlem'in birbirinden güzel bu tarifleri eşliğinde üç dört gün önce headerını yaptım. Ama ağzımın suyu aktı resmen.:) Hele şu son Meksikalı Tavuk var ya.. Bir süredir tavuk yemeklerinden uzak duruyordum. Malumunuz dukan diyeti yaparken, insana bir bıkkınlık geliyor. Ama bu tarifi yapacağım, kesinlikle..



Özlemin bloguna headerını eklemeye çalışırken, bir anda çat blog gitti. Ben kendimi bir hacker gibi suçlu ve ne yapacağımı bilmeden 30 dk geçirdim.."Tamam dedim gitti blog ve ben yandım. Şimdi blogunu nasıl geri verirsin üstelik "wordprees" hiç anlamam:) Meğer domain server da sorun varmış.. Gelene kadar ben benden gittim..


Özlem ayrıntısını şurada zaten anlattı okursunuz.:) 
Bir header macerasının da sonuna geldik.. Hadi iyi akşamlar.. 

4 yorum:

  1. Goncacım yine harikalar yaratmışsın :) ellerine sağlık. Özellikle en üstteki headera bayıldım :)) Özlem hanım da güle güle kullansın headerlarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım:) Üsteki çok eğlenceliydi evet:)

      Sil
  2. Yine çok güzel header tasarımları:) Ben de en üstteki headera bayıldım. Güle güle kullanın Özlem Hanım. Sizin de ellerinize sağlık Gonca Hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninde yakında canım, çok beklettim biliyorum ama düzgün bir şey olsun istiyorum.:)

      Sil