21.8.14

Kedili Baharat Takımı Çekiliş Sonuçları

Sağlık sorunlarım nedeniyle bir haftalık gibi bir gecikmeden dolayı öncelikle özür dilerim. Bu akşam oturup çekilişi yapmak için liste yapmaya başladım. Aklımda aslında blogu olmayan ve yanlış link vermiş yada sadece çekiliş için blog açmış kişileri elemekti. Ama ilk çekilişim olması ve kimseyi kırmak istemediğim için, bütün katılanları linklerini incelemeden ama izlemeye almadığım blogları izlemeye alarak onları da tanımak istediğim için herkesi dahil ettim:) 43 yorum ve 43 katılımcı ile işte kazanan kişi Seher Aydın.
Olur da kazanan kişiye ulaşamazsam diye birde yedek belirledim.

Kazanan: Seher Aydın
Yedek: Reyhan Karahan
http://www.cekilisyap.com/kedili-baharat-takimi-cekilisi-1

Mailime iletişim bilgilerinizi gönderirseniz.
En kısa zamanda hediyenizi göndermek isterim.




9 yorum:

  1. çok sevindim çok teşekkür ederim :) iletişim bilgilerimi yolladım..

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar tebrikler, en kısa zamanda hediyeni gönderiyorum. Sevgiler:)

      Sil
  2. Çok güzeldi:)Sehercim güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. www.hugnatureloveanimals.blogspot.com.tr bakarsanız cok sevinirim önemli bir konu :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanın.

    Anneysen ya da anne adayıysan,çocugunla eğlenerek onu eğitmek istiyorsan,yemek yapmayı seviyorsan,kendin yap projeleriyle alakalıysan,dikmeyi,örmeyi,kesmeyi ve de biçmeyi seviyorsan haydi bloğumaaa:):)
    http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Yeni yazımı okursanız cok sevinirim :) www.hugnatureloveanimals.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kulanın! Evrene ne kadar da pozitif enerji göndermiştim oysa. Gördünüz mü bak yine olmadı. hehehe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bir gün şans döner sen merak etme cici

      Sil