2.7.15

Napolyon Nap saçmalığı fiyaskosu !


İnternet dünyasında anket doldurarak para kazanacağınızı veya hediye kazanacağınızı düşündüren bir çok sistem var. Bunlardan bir kaç tanesi ile çalışıyorum. Bunlardan birisi Bumerang sistemi. Gerçekten çok iyi çalışıyor. İki kez ödeme almış biri olarak, kediciklerime mama sağlayabildiğim kaynaklardan bir tanesi. Diğerleri zaten belli başlı firmalardan teklif gelmesi halinde yazdığı makaleler. Bazılarını da deniyorum.


18 Mart 2013 tarihli Neymiş bu Napolyon başlıkta yazımda. Sisteme girdiğimi ve kazanıp kazanmayacağımı size bildireceğim yazmışım. Nap nap diye sürekli maillerime anket gönderen firma. Hala saçma kötü sitesinin görüntüsünü bile değiştirmedi. Her gönderdikleri anketi bıkmadan usandırmadan yanıtladım. Şimdi biraz inceleyelim..

14 Şubat tarihinde  sisteme giriş yapan ben, bu güne kadar yani 2 sene 3 ay içinde toplayabildiğim nap puanım 43.821
Benim tavsiyem üzerine 13 kişi bu sisteme dahil olmuş.
Her gün düzenli siteye girişlerde nap almışım.
Sistemden çek kazanabilmem için bana gerekli nap puanı 100.000 nap.  Yani bu demek oluyor ki 2 sene daha anket cevaplamam ve siteye giriş yapmam ve 2 ve 3 ayda bir yaptıkları saçma kampanyalarına katılmam demek oluyor. 
100.000 nap alsam bile asla 100 tl bir çek göndereceklerine de inanmıyorum.



Bu 100.000 nap toplayamayanlar için sözde naplarını çevirebilecekleri bir kaç şey eklemişler.
Hiç biri bir işe yarayan bir şey değil. Toçev dışında, onuda onlara gideceğine inanmıyorum.
Yani sisteme hiç bir güvenim söz konusu değil. Tamamen benim gibi insanların sırtından kazanan ama zırnık koklatmayan bu sistemlerini alıp başlarına çalsınlar. Birde bizlerin bütün bilgilerini çalıp ona buna satıyorlar. 


Bu saçmalıktan uzak duralım. Blogger arkadaşlarımızın dikkatinize

14 yorum:

  1. Birkaç sene önce bende üye olup baya nap toplamıştım ama ne çekebildim ne de bağış yapabildim. Nedense bağışlatmadılar bile ve sonunda hesabı dondurdum. Gerçekten çok saçma bişey. Kimseye önermem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde 2 sene geçirmem gerekiyormuş demek:) Şimdi olan napları bakalım aktarmaya çalışıyorum. Ne olacak yazacağım.

      Sil
  2. Bende napolyon.com'a üyeyim bayadır.Son zamanlarda farkettiğim bir durum oldu.Anket mailime düşüyor farkettiğimde çok gecikmeden ankete katılıyorum.Fakat anketin içeriğindeki soruya olumsuz ya da nötr cevap verdiğimde hemen anket sonlanıyor.Bu söylediklerine katılıyorum.Bence de saçma bir platform...

    YanıtlaSil
  3. bu platformu ilk defa duyuyorum direk gözümde eksiye düştü insanları oyalamak ve kandırmaktan başka birşey değil belli ki

    YanıtlaSil
  4. aynı fikirdeyim, artık anketleri doldurmuyorum bu yüzden

    YanıtlaSil
  5. bir iki baktım anket doldurdum sonra baktım saçmalık istemeyene attım gittiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini yapmışsın. Ben sabır gösterdim:) Ama olmuyor

      Sil
  6. Bende bıkıp bıraktım :(
    Ana onlar vazgeçmiyorlar bir türlü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıktırıyor gerçekten:) Ben bu yazımdan sonra sanki daha çok mail gelmeye başladı.

      Sil
  7. Bende bu platforma bi bloggerın yazısı ile katılmıştım. Hangi blog olduğunu hatırlamıyorum belki siz bile olabilirsiniz. :) düzenli giriş yapıyorum anketleri dolduruyorum. Yaklaşık 1 sene oldu. hiç ödeme alan yokmu ? Benim okuduğum yazıda ödeme aldığını yazmışlardı bende ona güvenerek bu yola girdim. Şuan bende bi tereddüt içindeyim devam edip etmemek konusunda

    YanıtlaSil
  8. Ben de Napolyon'a giriyorum. Evet söylediğin gibi puanı toplamak çok uzun sürüyor ancak ben bir kere topladım ve parayı yatırdılar. Tabii ne kadar zamanda yatırdın dersen yaklaşık 5 seneyi bulmuştu ;) O yüzden yılma cevaplamaya devam et ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puanlar pizza olarak mideme inecek yakında 😊😊😊

      Sil
  9. Ben de uzunca bir süredir bu siteye üyeyim. İki kere 100 TL hesabıma yatırdılar. Açıkçası bahsedilen gecikmeleri ben yaşamadım. Senede bir kez belirtilen miktarı toplayabiliyorum. Yalnız anketlerin ortasında "Belirtilen kişi sayısına ulaşıldı" ibaresinden ben de şikayetçiyim. Kullanılmış hissediyorum kendimi öyle bir sonuç aldığımda. :-/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç para alabilcek kadar puan toplayamadım.
      Anketlerin bazıları 30 dk sürüyor. Aslında kişi sayısına falan ulaşılmış değil. Sadece o anket için uygun değilsiniz diyemedikleri için kibarca red ediliyoruz.. Sonuçta kullanılıyoruz. Netice değişmiyor.

      Sil