21.3.17

TEBDİLİ MEKANDA FERAHLIK VARDIR.



Uzun zamandır içimde bin bir türlü sıkıntı vardı. Bunun sebebinin uzun süre aynı mekanlarda ve evlerde oturunca oluşan sıkıntılardan olduğunu anladım. Biraz kurtlu insanlardanım. Ben bir yerde çok kalınca gerçekten çok mutsuz olabiliyorum. Aynı evde senelerce zaman geçirmekten hoşlanmıyorum. Oysa bu evde dördüncü senemizi bitiyoruz. Birde bulunduğum semti zaten çokta sevmediğimi fark ettim.

İşim dolasıyla sürekli sokaklarda başka başka semtler dolaşıyorum. He nereyi seviyorsun derseniz, inanın henüz bunu ben de çözemedim:/



Kafamda sürekli tebdili mekanda ferahlık vardır lafı dolanıyor:) Gerçekten var mıdır? Bilmiyorum. Ama var olmasını umuyorum. Evi değiştirme isteği kafama yerleştiğinden beride sürekli ilanlara bakıyorum. Ev değiştirme isteğimi eşime söyledim, Tabi bu kadar sıklıkta evlerden sıkıldığımı anlatmam ve eşime kabul ettirmem hiç kolay olmuyor. O yerleşik bir adam, benim gibi değil. Bir yerde ölene kadar yaşayabilir:) Hemen bahaneler önüme sürüyor. En önemli bahanesi veya korkusu "Doğal gaz, Su, Elektrik, İnternet ve Telefon"  abonelik kapatma ve tekrar açtırma işleri,.. "Çok zor bu işler "diye söylenip duruyor.  Hak vermiyor da değilim. Bizim ülkemizde mi yoksa her yerde durum böylemi bilmiyorum. Gerçekten taşınmaktan soğuyor insan...

Ah şu Abonelik açma, kapama derdi de olmasa belki herkes göçebe kuş gibi oradan oraya göçer dururdu. Belki de bizi bundan gerçekten alı koyan şu ülkemde ki prosedürler..



Bugün oturdum kısa bir araştırma yaptım. Nasıl daha kolay bu işleri çözerim diye.

İlk elektirik taşıma işlemleri için yapılması gerekenleri inceledim. ve Bingo !!!:)

Taşınma işlemleri sırasında elektrik aboneliğini taşımak Enerjisa'nın sitesinde çok kolay gibi görünüyor. Ama ilk siteyi gezerken, bu açma kapatma işlemlerini  sitelerinden hemen yapılabiliyor ve  kuruma gitmek gerekmiyor anladım ve fazlaca bir heyecan yaptım.Ama ne yazık ki yinede gitmek gerekiyormuş.

Sadece sitedenleri Enerjisa  için randevu alınabiliyor Bu da güzel en azından gidip saatlerce beklemekten kurtuluyorsunuz. Randevu saatinden 10 dk önce de orada olmanız yeterli. Bu bilgilere ulaşmak için "Evinizin elektrik aboneliği işlemlerine" tıklayınca, "Evimi taşıyorum" butonunda tıklamanız yeterli.

Sitede bu konu ile alakalı verilen bilgiler sayesinde her işlemin kolayca halledildiğinden bahsediliyor.
Dedikleri gibi olduğunu farz ediyorum ve bu işlemlerin bu kadar uğraştırıcı olmadığını düşünüyorum.

Diğer abonelikleri henüz inceleyemedim, ama bu konuda deneyimlerimi daha sonra sizinle paylaşmak isterim:)

Yakında belkide size yeniden, "Yeni evimden merhaba" başlıklı bir yazı ile benim için güzel haberleri veririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder