8.5.13

HANNİBAL - DİZİ - KORKU, GERİLİM


Kuzuların sessizliği filmi ile hayatımıza giren Hannibal karakteri, Dr. Hannibal Lecter yani Sir Anthony Hopkins gerçekten hafızalardan silinmeyecek bir seri katil ve yamyamdı.. Arkasından peş peşe gelen "Hannibal ve Hannibal Doğuyor" filmleri ile Hannibal karakterini daha da pekişti. Yapımcılarda ondan bıkmamış olmalı ki,şimdi de dizi haline getirdiler.

Geçen ay başlayan dizinin 1 sezon 6. bölümü de yayınlandı. Ben dün gece hastalığımı fırsat bilip, yapacakta bir şey olmayınca, oturup izledim:)  Dizide alıştığımız Dr. Hannibal Lecter karrekterini bu sefer Mads Mikkelsen canlandırıyor. Bana Antony Hopkinsi aratmadı . Çokta yakışmış, soğuk kanlı, zeki ve akıllı.. Gelen gidene insan etleri ile yaptığı yemekleri yediriyor. Öğrendiklerin de tepkilerini çok merak ediyorum:)


Dizi beni çok sardı. Bu diyaloglar ve kıvamda giderse, müthiş olur. 

Ben buradan izliyorum. Dizi Mag




5 yorum:

  1. Bu sene gerilim ihtiyacımızı karşılayan dizilerden birisi buldu, diğeri ise Hitchcock'un Psycho'sunun 17 yaşındaki halini anlatan Bates Motel, ona da bayıldık biz, Charlie'nin Çikolata Fabrikasındaki çocuk büyümüş, Norman Bates'i o canlandırıyor, bu tarz film/dizi sevenler bir göz atsınlar derim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bates Motel izlemedim. Hemen bakacağım. Nasılsa bugünde evde ve hastayım:)

      Sil
  2. Kuzuların Sessizliği ve Hannibal Doğuyor'u ben çok beğenmiştim. İlk önce Hannibal doğuyor'u izlememe rağmen Hannibal olarak hep hopkins kaldı benim kafamda. O psikopat havasını daha iyi oynuyordu, mikkelsen bence ondan çok farklı. Ama mikkelsenda da bir soğukkanlılık var. Adam işinin ehli resmen, her adımı o kadar zekice ki! Şaşıp kalıyorum. En son 3.bölümü izledim. Anlamadıgım birkaç sey var, kafam karıstı.

    "Gelen gidene insan etleri ile yaptığı yemekleri yediriyor." bu cümlen beni çok güldürdü. ama çok doğru valla adamcağız kızın akciğerlerini löp löp götürdü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm çok leziz hım muhteşem diye götürdüler:) Onlar ağzına atarken benim öğür esim geliyor:)

      Sil
  3. Çok güzel bir dizi herkese tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil