24.5.13

Header - My World in The Book

Bu headerlar blog dünyasın da kısıtlı sayıda ki erkek bloggerlardan Fatih Demirkol'un.. My world in the book isimli bir blog'a sahip. Kendisi header istek bölümüne kahveli, kitaplı (kendisi kahve ve kitap tutkunu) bir header istediğini belirten güzel bir yorum bırakınca, e-mailimde ki header isteklerini bitirip hemen gece 23:00 da onunkini yapmaya başladım. Farkında olmadan saat  03:00 oldu:) Konu güzel olunca, yapacak öyle çok şey aklıma geldi ki.. Sonunda yeter sanırım dedim bıraktım:) Blogları için nasıl bir header istediğinin yazılmasını seviyorum. O zaman en azından onların dünyasına yaklaşabiliyorum. Bana header yap diyenlere ise anonim şeyler çıkıyor ne yazık ki, beğenmeme ihtimali düşüyor.

Fatih'e  e-mail ile yolladım. Aslında cevap gelmeden genelde yazısını yazıp size göstermiyorum. Ama bugün dayanamadım. Henüz gördüğünü sanmıyorum. Sürpriz olsun.
Umarım beğenir...





5 yorum:

  1. sonuncu tam olmuş bence :) ellerine sağlık ablam..

    YanıtlaSil
  2. 1. de cok guzel ama, sonuncunun da büyülü bir havası var..

    YanıtlaSil
  3. Twitterdan yazdım ama tekrar yazıyorum. Üçü de şa ha ne!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okudum, Seymacığım. Neyse ki sahibi de beğendi:)

      Sil
  4. ilk header'a bayıldım, bayıldım! tek kelimeyle şahane!!

    YanıtlaSil