30.5.13

Hediyelerim - Çınar Ağacında Blogundan Hediyelerim Geldi:)


Dün ben öğlen kahvemi içmek için komşulardan gezerken, kargo gelmiş. Bulunamadığım için geri gitmiş kutumu, bugün inat edip, arayıp bulup aldım sonunda:) ve içinden Ankara'dan gelen çok cici bir paket çıktı. Çınar Ağacında blog'unun sahibesi Sibel, kahve seven benim için çok anlamlı bir hediye yollamış, çok mutlu oldum.
İçimdeki güzel notuyla birlikte fotoğrafladım. Bu fincanlarda kahve içmek dileğiyle... 
Ankara'ya teşekkürler ve sevgiler yoluyorum....



2 yorum:

  1. OOOO hemde kütahya güral porselenden tarihi bir çini deseni bu..
    Güle güle kullan ablacım içeriz bir Türk kahvesi elinden :))

    YanıtlaSil
  2. Begenmenize cok sevindim.. ayrica saglam gelmesinede sevindim, tedirgin olmustum birzcik:-)
    Ankraya gelince goruselim lutfen tanismyi cok isterim.
    Bol sohbetli keyifli kahve icmeler gonca hanim.. sevgiler :-)

    YanıtlaSil