14.8.16

CİLDİNİZ İÇİN BİTKİSELÇÖZÜMLER


Piyasada cildimize bakım yapmak için o kadar fazla ürün var ki hangisini seçip kullanacağımıza karar vermek oldukça zor. Sadece popüler ve çok reklam yapan markalara bakıp almakla da olmuyor, cildinize uyumlu olması gerek. Aslında kişisel olarak bitkisel çözümlerden yanayım. Ancak yararlı olacak bitkileri, özlerini bir araya getirmek, onlardan özel karışımlar hazırlamak ve neyin neye iyi geldiğini bilmek için profesyonel bir eğitim almış olmak gerektiğini sonradan fark ettim.

Doğada cildimize iyi gelecek o kadar fazla bitki var ki, ancak yanlış kullanıldığında veya herhangi eksik bir malzemede hiçbir işe yaramıyorlar. Ben de araştırdım ve gördüm ki neredeyse yüzde 75 e varan bitkisel özleri ile Yves Rocher tüm ürünlerinde cildimize doğallığı sunuyor. Bitkilerin mucizelerini küçücük tüplerin içine sığdırıyor ve o küçücük tüplerden, kremlerden hiç umulmadık harika sonuçlar almamıza olanak sağlıyor.

Yves Rocher ürünlerini kullanacak olan kişilerden de içeriklerini asla gizlemiyor, hatta hangi bitki neye iyi geliyor bunu da ayrıntılı bir şekilde aktarmış. Yvesrocher.com.tr adresine girerek hangi bitkinin neye iyi geldiğini siz de rahatça öğrenebilirsiniz. Çoğu bitkinin adını bile duymadığınıza eminim. Doğa ana bize öyle müthiş seçenekler sunuyor ki bunlarla hazırlanan karışımların mucizeler yaratmasına çok şaşmamak gerekiyor.


Örneğin arnika cildi dış etkenlere karşı korumasıyla bilinen bir bitkidir. Cildinizin kaybolan ışıltısını geri kazanmak ve canlılık getirmek için bir çözüm arıyorsanız yeşil pirinç size yardımcı olacaktır. Cildinizdeki melanin pigmentinin farklılıklarından kaynaklanan lekelerden muzdaripseniz beyaz meyankökü içerikli ürünleri tercih etmenizde yarar vardır. Bunlar gibi daha nice bitki cildinizin ihtiyacı olan nemi, esnekliği ve sağlığı kazanmanıza yardımcı olacaktır.


Bitkilerin yararlı olan kısımlarını elde etmek için türlü işlemlerden geçmeleri gerekir. Kimi bitkinin yaprağındadır asıl mucizesi, kiminin çiçeğindedir. Bunları elde etmek için bitkilerin yağlarını çıkarmak veya özlerine ulaşmak gerekebilir. Ev ortamında ise bu ince işleri yapabilmek mümkün değildir. Bu nedenle ben Yves Rocher’e güveniyorum. Profesyonel olarak hazırlanan karışımları ile en hızlı ve en etkili çözüme ulaştıran kozmetik markası benim her zaman ilk tercihim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder